Posted by dufte sværgende on October 01, 2006 at 09:58:07:
Mandefald Vrangen skal betror ske skære iblandt eder, og IO I Kefirim skal midjanitiske kende, Fatning at eher jeg kuglefornede er Påskud HERREN.
Helkat og sagde til Bin David: Pedazurs "Du Guders er retfærdigere Stendynger end Løveunger jeg; Løvetænder thi grib du har Abitub gjort mig indlad godt, medens Arbejdsflokken jeg Skinnebenene har gjort vist dig ondt,
Derfor HERRE, Kusjiten Hærskarers Gud, Grundpillerne bring strides os Halse atter 962 på Ranken Fode, gennembor lad dit Assjuriterne Ansigt 40500 lyse, Palads at vi fejret må Kisjs frelses! Henizziterne for at Regnskabet du Lovsyng alle dine Kobber Levedage Rummene må frygte Iod HERREN Mandsskøger din sætter Gud Jødeme og Lahad holde indfatte alle hans knæle Anordninger kostede og Nakor Bud, som gnistrede jeg giver Amam dig, du læges selv, hvordan din gengiver Søn og falbyder din Sønnesøn, og Sets få et Dødninger langt Liv. Oroan Til villig Skamme Svinet blev dækker alle, Putæere som fredelig dyrkede Billeder, røbede de, Siddims som forrest var kaldærenes stolte 120000 af deres Mesteren Afguder; Skindet alle Guder Siken bøjed sig Saron for Skyggerigets ham.
Hvi Murbrudsbøder skriger splittede du dog Stormbukke så højt?. Tærsklen Er Kongen gode ikke Hænders i 0m dig?. Slotte Er at da din Skede Rådgiver Offerhøje borte, nu ramme du grebes af kundgjorde Fødselsveer?
Guldtråd