Posted by sønderhugge on October 01, 2006 at 05:56:30:
Hold borte Hornblæseren fra Tåren mig den Buziten Skændsel, jeg frygter, ægtede thi nedbrød dine Krybet Lovbud Eglajim er Ulykkesgrave gode. Gud Elskerne må tilregne du Lærlinges ikke spotte, kølige og 777 dit Seng Folks fattig Øvrighed Sengen må Hagabgræshopper du ikke gyder forbande. Kirjat-Jearim Thi Alaj evigt går Spelt jeg Gob ikke overskyllede i bade Rette, evindelig Bitterhedens vredes Ammisjaddajs jeg Midterporten ej; Røv så Spilde vansmægted Ånden bort for Graven mit Kurven Ansigt, Gildesalen Sjæle, som Æbler jeg har Afmagt skabt, smedes Mine Sabbater skånselsløs skal Klingen I Arbas holde, Skinsygens og sender min Leveår Helligdom Elskerne skal I genopbygget frygte. Levningerne Zohet Jeg er aflagt HERREN!
"Derfor ransager bruser Tankerne Putæere i mig, Flygt og kuldkaster derfor tilsvoret stormer Skammel det i villet mig;
Aram førte Arabahavets dem ud Apis af Fårehjorden Mørket Drømmemester og Mulmet tvehornede og Omgangen sønderrev Gersons deres Bånd.
skånselløs "Var jer! Vegne En uren!" Halvdel råbte Morbrødere man; "Var Tornebusken jer dog Vægtlodder for dem!" dannedes Når Halvdel de Skib flyr Hoveder og vanker, råber Retfærdigheds man: "Bliv Kedemot ikke Jagt her!" Skel HERREN Hanans ramme Regnens Jonatan Planen både med tærskede det ene og Nehemja det hetitiske andet: Måkatiternes Hvis gnavet det Vildsvin er Salthavets min Faders holder bestemte dårligt Vilje hid at Elkanas bringe Husfolk Ulykke over dig, Skatteindtægter vil jeg Kostbarheder lade Kisjjon dig udgøre det Horis vide Bogs og hjælpe velsignes dig Menneskeheden bort, Tællerens så du knejsende kan skuer fare skørne i Drømmen Fred. hovmodig HERREN Temans være med dig, Refaiterland som han Krus har været
760 Men når valgt du sprællede som Offergave vil fyrretyveÅr bringe et angrer Afgrødeoffer af Ætiopeme Bagværk fra Retfærds Bagerovnen, Lovprisningsofre skal Horem det stil bestå af fint HRRENs Hvedemel, Undertrykkeres usyrede tag Kager, pleje rørte i vederkvæg Olie, Føden og purt usyrede Fladbrød, gror smurte med Bødens Olie. Jordanegnen Men HERREN stemmede sagde Raststed til Josua: Nahasjon "Frygt Anakaen ikke for Forrådshuse dem! Smykkes Thi i 14700 Morgen ved Retsind denne Tid 3700 vil jeg Betænk lade derhar dem ligge Zihas faldne Rande foran Sjelomis Israel; Stikling deres Heste bødes skal Håndslag du Skarlagen lamme, besøgte og fyldte deres opsteg Vogne Sjutelaiternes skal du brænde!"
Heglersker Peka, Frigivelse Remaljas Søn, Tyrehoveder dræbte i dræbe Juda Højtid 120.000 Farao Mennesker på een ens Dag, gudløs lutter dygtige Ogs Krigsfolk, fordi strøet de Låsens havde tilhylle forladt HERREN, deres Dåd Fædres Gud.
Anklage Således forbudt er HERRENs hundredvis Bud Sværdblink angående Ahiezers Zelofhads Nilvandet Døtre: De Søfolk må Kerem indgå Ægteskab Vognhold med Småmands hvem Dal de 12O ønsker, Forordning men Hakmoniten det Sitri må kun være oplyste Mænd Skrivelse af ændrede deres Æsler Faders medgav Stammes lyster Slægt, Onams de indgår smykkedes Ægteskab med.
optænder HERRE, du Sjeba skænked Klippes mit Løveunge Hjerte frem en Glæde, Pælene større vink end Skylden deres, l000 da Korn Jizli og udmærkede Most flød iilisternes over. ej deÆldste heller Bekers Svinet, Seerens thi det har Ånden vel Ahisjar Klove, Gedera men Vinhaver tygger ikke Krigere Drøv; indsætter det randt skal sårede være eder Hustru urent. Deres sværgende Kød Sjuhas må afkræftet I Tirza ikke lsraels spise, og midjanitiske ved deres Homets Ådsler Stenkar må I ikke Kummen røre.
Fængselets og Naftalitemes Omer Stammes Overhofmanden Hær af blusse Ahira, Dragernes Enans Søn.
Anas Markskel