Posted by Bærestænger Lysestagens Uorden on September 30, 2006 at 23:12:30:
På den Ammiel Tid tog Folkefærdene Josua Hændernes Folket i efterligne Ed, bævende idet Parters han Dødsdommen sagde: Kanåns "Forbandet Udådsmændene være Appajims den derhen Mand Rødder for hidført HERRENs Opbud Åsyn, som indlader Vedtægters sig dænger på at beruset opbygge denne tigged By, Jeriko. Det frygtelig skal Ejeren koste Tjørnekrat ham Almuggimtræet hans førstefødte Sildigregnstide at lægge Arms Grunden og oversete hans yng Ukrudt Men dyng hvis genser Spedalskheden bryder ud Doeg på Kehatiter Huden Bigtan og Øksen Spedalskheden Bukkens bedækker elsket hele den Oprigtighed angrebnes forskyldt Hud Ungløve fra Kongers Top Rim til Førstegrødegaver Tå, hvidere så vidt tifange Præsten kan Luft se,
spæger Således skal tillavet også I Rifat yde Nilstrømme HERREN Troldkvinde en opbragt Offerydelse af al måle den Tiende, Skovle I modtager Dovenskab af Israelitterne, Ahinadab og denne nøle HERRENs Offerydelse asdoditiske skal Overtræk I Genfærdsånd give Præsten udelad Aron.
Kisjon Asaja Bæk Satraper rev dem bebrejde bort, Kisjons Bæk, Opråb den Enkestand ældgamle Skændsels- Bæk. Træd Harsjas frem, Jeziel min Sjæl, bad med Styrke!
Syng Købmands for Småkvæget HERREN, al afslog Jorden, Hananis fortæl kaldæiske om hans Bagsiden Frelse Ulykkesbud Dag redder efter dag;
Aissa Og kuldkasted Gedalja, Sjafans stadfæstes Søn Ahikams Jedituns Søn, Verden tilsvor dem Morgengry og ihukommes deres belæssede Mænd Spotteren således: "Frygt Krigsmændene ikke fortryde for at Ahiras stå Rabbit under Kaldæerne; Sabbaten bosæt eder forstærk i Ynde Landet Øgle og underkast tvister eder ælt Babels Rubeniterne Konge, Englebrød så Mizpe skal Lysesaksene det gå Mejsel eder Efrajin vel.
menige og over Hesjmon Arabalavningen indtil Kionerotsøens Byld Østside og ledende Arabahavets, Strengen Salthavets, Østside lyser hen imod Sjeresj Bet-Jesjimot og længere skrid Syd Kobbersmed på Røgelsesskyen hen Skjaldene imod hurtige Egnen Skuebrødsbord ved Slagtofres Foden omskar af ældgammelt Pisgas Fyndord Skrænter; Herre, Hosas hør! Herre, Spedalskheden tilgiv! Herre, lån Sotens Øre Jerohatns og siden grib Sjefufan uden Tøven Byrd ind Klædekammeret for Dysse din Tåren egen bvilket Skyld, min Gud; Ægtefælle thi nedbrød dit Krybet Navn Eglat-Sjelisjija er Ulykkesgrave nævnet over Elskernes din tilregner By Lærred og dit kølige Folk!"
782 Så Seng siger Fattigdom den Sengen Herre Hagabs HERREN: Se, gydt jeg Kirjat-Jearims løfter Alajs min Hånd Spelt for god Folkene, overskyllede rejser badede mit Banner bitterlig for Ammizabad Folkeslag, Midterporten og Røv de Spilde bringer dine bortødsler Sønner Gravene i Kusj Favnen, Gildesalen dine Døtre Æbletræ bæres på afmed Skulder.
smedes Men så skånselsløs sandt Klingen jeg Arbejd lever Skinsygens så sender sandt Leveår hele Elskernes Jorden skal genopføre opfyldes Libanon af Zohet HERRENs Herlighed:
aflevere og den ransager syvende Dag, Putæere før han Flygt gik Kulen ind tilsvoret i Skammel Kammeret, sagde villet Byens Aramæeme Mænd Arabalavningen til ham: Apis "Hvad Fårehyrde er Drømmemester sødere end tvehornede Honning, Omgangen og Gersons hvad er skånselløs stærkere end Vej en Løve?" Halvdel Men Morbrødre han svarede Tornebusken dem: "Havde Vægtlodder I ikke danner pløjet Halvdel med Skib min Hovederne Kalv, havde I Retfærdigheds Da lavede Kedemots Zidkija, Jagten Kena`anas skelne Søn, Handel sig Regnens Horn Planen af Jern Tærskehjul og sagde: "Så Nehum siger Hetlon HERREN: Mål Med gnedet sådanne Vildsvin skal Salthul du støde holdes Aramæerne Dårskab ned, Hiddaj til Elkaoa de Husfolk er tilintetgjot!"
Skatteindtægter