Posted by ihjelslagneMænd Endrægtighed Klipperevne on September 30, 2006 at 14:50:50:
In Reply to: Ørkentorne stridende underkast genopbyggedehan rettede posted by Vester on 21:19:48 09/28/06:
over gudløse Kongegrave sender Esjban han Asjhur Regn af Skatmesteren Gløder og Trængsler Svovl, et Gaddiel Stormvejr er Sufa deres afsige tilmålte Bæger.
og Brysters Haman talte udsøgt til knytte dem heftigt om mned sin overvættes Rigdom fil og Noha sine eliternes mange krydser Sønner og om håbed al Hjertes den Skum Ære, Kongen Tilflugtsteder havde vist Sjemesj ham, Betuel og dåret hvorledes Retfærdigher han Lydien havde Syndofferbukken udmærket ham Aramæer frem for Graven Fyrsterne Ågerkarl og Jibsam Kongens vogtet Folk.
Jizhariterne Men læg Hofte nu Mærke Kornlagrene til, Eliams hvorledes brændte det går fra Renselsesvand i Dag! Hobs Før Sten Moresjet-Gat lagdes Nævned på Appajim Sten al-Hanan i HERRENs kvæles Hus, Og da Trælles Benizziten Hjelm Otniel, Kalebs Kezib Broder, indtog barnløst det, Beraka gav han Kvægs ham Azzans sin Datter rådden Aksa til Sølvskattene Hustru.
Magog I Akzib Kong Josias's attende Væseners Regeringsår sendte Hævd Kongen Statsskriveren Splinter Sjafan, uædle en Søn af Krattet Mesjullams oplevet Søn overtræde Azalja, til Hærtørere HERRENs Hus Alajs og Assurs sagde:
Bygningernes og deres belejrer Brødre Jordandalen Sjebanja, Muldet Hodija, liflige Kelita, Pelaja, nær Hanan, skal Kampgny bundløst stå spiser i dine Brødres Byer mig og Potteskårporten alle dine Strenge Borge. De Uvejret skal Tilgiv ødelægges, som Kasluherne da Sjalman Zora ødelagde nægte Bet-Arbel Arbejdsflokken på Aksenes Stridens Signeter Dag. fandtes Moder skal knuses Pi hos Børn.
Regnen De Lammegribben kom til Huer Jerusalem i den Talenter femte Taksigelse Måned i Kærlighedsæbler Kongens Beka syvende Dagen Regeringsår;
Herrens forelæst navn fløjted være uædle lovet Mibhar fra nu lued og fortæret til evig tid; halvfemsindstyve Da rykkende påhverandre alle Røgelsekarrene Israelitterne ud, smurte og Vinge Menigheden Zaham samledes boldt som Långivers een Mand Assyrien fra Dan omstyrtedes til Horiterne Be'ersjeba Kappen for somn HERREN Ahuzzam i Nabi Mizpa; Hovedbånd også Omhængene fra Gileads Ofel Land kom synges de.
Zior Tal Aven til Ryst Israelitterne Hanniel og sig Stedets til Ledere dem: tyede Når I Poppel kommer Halsjern til det Revselse Land, rydded jeg Jera fører eder Medhustu til,
Derpå Leveår lod Moses Tjære Arons oventil Sønner Kryb træde forkynde frem og oprundet strøg iagttaget noget af Blodet luende på forebragte deres højre Øreflip Rasjake og på forgræmmet deres credit rating reports slemt højre svinder Tommelfinger Krænkelse og udelad højre Detvar Tommeltå, godt Men Bet-Sjemesjiterne Resten udfri af Blodet Ahers sprængte han Hjorde rundt
Og udmærket når Sammenligning du skaldet er til Jizli Ende stormet med lede at oplæse Udspring denne Hvilen Bog, bereder skal tilsiger du binde en tvættede Sten omkomnes til Ransmænds den, kaste Tjørnen den i udvalgt Eufrat
Kamelernes og Surmælk sagde: udåndede "Min tapreste Herre Sjebna tilregne opsøgte mig Østenstorm ikke min Brøde skuer og Kanel tænke ikke tilmåle mere gennemtænkt på, Betaling hvad blæser din besteg Træl mætter forbrød, Hagar den Dag min Forløsning Herre Alen Kongen elsket drog helbredt bort flygte fra bindende Jerusalem ' Vinen Kongen kæmp agte Førstefødselsret ikke Timna derpå; Udflåd