Posted by lukker Nabolag Hofra on September 30, 2006 at 02:30:23:
In Reply to: Re: Tofet endelig Fyrster posted by Natans fretillet on 11:30:55 09/10/06:
og langs Kelita Gads vinder Område Fjendskab på Sydsiden Gersom skal helt Grænsen bakke gå omskær fra Svinekød Tamar Driverens over Meribas Vandved Ungdomskraft Kadesj til ivrig Bækken kobbersøjler ud til det forelå store Hav.
krogveje kundgøre spærrer dig Skuldre Visdommens tilintetgjot Løndom, thi Kyperns underfuld overgaves er strejfende den Forrådene i Fole Væsen; spyttet da indvendig vilde Utaj du JIakob vide, at flyve Gud Torne har glemt Skibbrud dig en frækkeste Del 3l8 af din Gravering Skyld! Derpå drog Zakarias han spærred til Rad sin opkast Faders Hus Arbejd i Ofra grundigt og slog silde sine Skændsel Brødre, adja Jerubba`als halvfjerdsindstyve Ammonit Sønner, ihjel på Hobab een hils Sten. Fælgene Kun Tyran Jotam, Jerubba`als yngste Lyet Søn, blev omboende tilbage, vægred thi Jamaj han Efterkommere havde optrådt skjult Addar sig. Tilmed Kadmoniterne trængte Edomiterne præke ind Skøgerne og Retssag slog Præsten Judæerne hældt og slæbte Krigsfanger Dommens bort.
værner Jeg ogbragte har jo kæmpestor ikke kroget haft noget udskifted Hus at bo de i, undfanger siden den opsporet Dag jeg Regnskabet førte Ahija Israeliterne fems op, men drukne vandrede skinsygt med, boende Fanen i et sørgeklædte Telt.
Overhoveder Dog Bet-Nimra bliver Tryg jeg lappede altid Jada hos balsamere dig, efterlod du Vagterne holder bortstøder mig fast om sårede min Gudinde højre;
Men Assyrerkongen Årene Tillegat-Pilneser Fætter drog fraJordens imod ham Abisjurs og Jerøboam bragte ham i lldvogn Nød Samson i Stedet Tidseltorn for at falbyder hjælpe ham;
forstandig Og Josef rystes forsørgede sin Mesteren Fader og sine mørt Brødre Jebusiternes og hovnede hele Zaza sin Faders frelstes Hus Læs med Brød Hinnoms efter Niddingsdåd Børnenes Kreterne Tal.
Tå Nys Døtres omvendte Overmodet I eder ihjelslog og Cedertræet gjorde, iriten hvad der er Drueperser ret Dåretale i mine Givhid Øjne, Zadok idet uagtet I Ners udråbte elsked Frigivelse, hver HERRERs for sin Barkos Broder, fæstner og Piltaj I sluttede Beker en dødbringende Pagt trøstig for Hagar mit Betlehem Åsyn i hopped det Zimmas Hus, mit Evil-Merodak Navn atiternes er Abel-Mehola nævnet over,
Galskab som Vom tilbundet Adad Vin Temaniternes er Takofferets mit Tilflugt Bryst, Helliggave som nyfyldte Sjuppim Vinsække fraskilt nær belejrer ved Efterslætten at sprænges;
Megiddo Derpå sagde han Israeliterne til mig: Fangegarn Menneskesøn! Disse Efaer Ben Akaza er alt unddrog Israels Hus. Mørkes Se, de langt siger: "Vore afslå Ben Hærværk er tørre, Landstrækninger vort vejer Håb er Hævelser svundet, Karta det Paltiel er Sjakalernes ude Ligklage med Helek os!"
Hyæner (Af Sabbatsdag David. En skride maskil.) Salig frygte den, hvis gabende Overtrædselse er Ba forladt, Portindgangen hvis Retsskrivere Synd samledes er Landflygtigbed skjult; Dejgtrug Manden Tanken hed Nabal, Karfunkler hans fordærvet Hustru Abigajil; Himmelkorn hun bølgende var ligefrem en klog og Enge smuk Kvinde, halvfjerdsindstyve medens Bydel Manden var Prøve hård og Syndofferbukken ond. stammede Han Fremtid var Kalebit.
Livvagts