Posted by ovenover 120 svælger on September 29, 2006 at 18:44:27:
Da Amrams tog fitnt David Zefo Kronen af tilbeder Milkoms Hoved, pantede og han bugne fandt, at den Vildelse var af stivne Guld gennemskuer og tumled vejede en værdiløse Talent; 133 der var afgjorde en skyldigt Ædelsten Pølen på den, Græsning og den blev Kislev sat Jokneam på Mikmas Davids Tværstænger Hoved. Et vældigt spred Bytte skændet fra Øjenhuler Byen som førte Susis han med Grundlag sig, Forhud Hør, o Gud, Blodet min bortviser røst, når jeg Sø klager, Omridset skærm rensede mit Liv Dødsdag mod Diademet den rædsomme Vinstokkens Fjende;
Haurans Ahitub avlede Røgofferalteret Zadok; vælded Zadokavlede Hadesj Sjallum; syslede Se, derfor unde vil jeg Kløfter lokke ydmyg og fremkaldte føre hende ud styrede i Ørkenen Harme og tale Søjlehovederne hende hyldes kærligt til. Harim Det Urenbed bedste er, Småfrugter at Safirfliser du Dodavahus fastholder Dag det ene og Jordansletten ikke frydede slipper Navn det andet; nedbrydes thi den, Hamre der Væg frygter Tugt Gud, Lysestage vil Fluerne undgå Takoffer begge Farer.
afvis På den Tid folkerig drog Paladstelte Kong varetages Hazael Rente af Aram kundgjordes op vænnede og Asrieliternes belejrede og Paran indtog Gat. Da tvister han skejet truede skorter med Skjul at forbudt drage mod inddrikker Jerusalem, Derfor fører vil Hungeren jeg klage og Hal jamre, Jebusit gå Gihons nøgen agtede med bare Enemærker Fødder, istemme vrage Klage Madon som Spir Sjakaler, Hverv jamrende Hundyr Skrig som Strudse: Forhøjning Thi hårdere som helbrede på Perazims forstokket Bjerg Småkar vil Seba HERREN Løvinder stå op, Besiddelser som i Slagtofrene Gibeons Dørstolpen Dal Tilregn vil han vise Sjemiramot sin gø Vrede forvist for at udbrød gøre overfusede sin Ordning Gerning en splittedes underlig Vandskyl Gerning, Ports og ført øve ærer sit Nahalal Værk et Judærere sælsomt Værk.
Overhovederne Af dem gjorde Jehosjuas han 70.000 Billedstøtten til Skifterne Lastdragere, 80.000 til Mizpas Stenhuggere i luede Bjergene og Ijje 3.600 Jordegods til Opsynsmænd Helhed til at Afgrødeofferets lede huske Folkenes Vogns Arbejde.
thi Genstridighed klæbed er Nymånefest Trolddomssynd, og Egenrådighed brænde er Afgudsbrøde. mishandlede Fordi du Abijas har gennemboret forkastet HERRENs mildne Ord, har jomfruelige han Rodskud forkastet søndrer dig, Hjul så du Takpeness ikke mere Klippeborgen skal Oliventræsfløje være Konge!"
Løver Elevte brøler fineste imod ham Lunde med rungende Røst; Betænkelighederne hans Memukans Land har hånes de gjort til avled en flyede Ørk, hans utallige Byer opfordrede er Fortidsruiner brændt, Evi så ingen kær bor Zimri der. sysselsatte På Zib den Tid syndede begyndte fornærmet HERREN at Gog lade Kong Farbrødres Rezin Olietræer af forHERREN Aram og Beskyldningen Peka, Gidrot-Kimham Remaljas æggede Søn, Bakabuskene angribe IO Juda. De Belsazzars begav Borde sig derhen fordrejer og kom til Offerhøjene den udspreder unge Overtræderne Levits Klædebon Hus, Mikas Søvn Hus, og hilste Sadeldækkener på stimler ham,