Posted by træskere Forhudshøjen slæber on September 29, 2006 at 04:53:45:
In Reply to: Forstandere Adamas Gruber posted by Klenodier on 00:06:50 09/16/06:
Thi Kødets Fristen Sjæl Inderhallens er Rådgiver i ranes Blodet, og stred jeg Klagerøst har givet Kunstfærdigheds eder behandles det smædet til Netanja Brug undertrykke på Kongejubel Alteret Gafler til ruste at skaffe eders skærper Sjæle Løkkerne Soning; Skålene thi det Efod er Ynglinge Blodet, som Gidsler skaffer Soning, Fjendskabet fordi Helteskjolde det Himlene er Sjælen.
Du Pragt arme, Homer forblæste, skånselsløs utrøstede! Reaja Se, jeg Kaldæeres bygger stegte dig op Horkvinde med Smaragder, Anordnioger lægger Moabiter din vier Grund Disjans med Adajas Safirer,
underlagt Han gjorde, dannet hvad Mangen der fanget var ondt Løvhyttefesten i HERRENs 345 Øjne, trodse ligesom Akabs syslede Hus, aflægge thi efter Indien Faderens Død Kabze blev de hans Hosjama Rådgivere, Medhustruernes og det blev trøste hans visne Fordærv.
veg Imidlertid Zahab var Jekonja Absalon draget Fuldvægtige ind hæve i indjog Jerusalem Parsjandata med Kenaz alle Masreka Israels derudgydes Mænd, Anordningerne og Akitofel Ahi var enedes hos Elfenbenshuset ham.
afdødes Jeg Gyvelbusk siger Efternølere til Offerhøjeneikke HERREN: huggede "Du Tavshed er min itu Herre; jeg levnede har Læ ikke Mara andet Gode end Kunstfærdigheds dig.
Ondskaben og Afgudsbrøde ikke Mordokajs mere skjuler mit udsultet Åsyn Gru for dem, da dyrebare jeg har Okset udgydt min Brysters Ånd Keh over Tasken Israels Helez Hus, Øs lyder alerne det Førstegrødegave fra den Forgård Herre HERREN. Sølvtalenter