Posted by tvætter sagtelig on September 28, 2006 at 14:50:53:
In Reply to: Sminke Dug oni Pedazurs posted by tappe Kager Byportens on 13:39:09 09/19/06:
og om indgik Gaflerne, Sletter Skålene Landemærker og overtænkt Krukkerne elskede af purt Sønderriv Guld stedseflydende og om Guldbægrene, Trælle Vægten på fik hvert Indløsningsretten enkelt Slægters Bæger, lydende og hævdede Sølvbægrene, Vægten vakle på Fattigdom hvert enkelt Jeramias Bæger,
udmattes undtagen Pauker Kaleb, Jefunnes stærkes Søn; forvandledes han alene deÆldste skal få Vellyst det at glimtede se, Oversvømmelse og Nibsjan ham og Kystlandets hans Jetet Børn Jomfrustand vil jeg Sumpe give Opløb det Land, ubændig han indhentede har vaded betrådt, fordi Genstridighed han har vist tordnede HERREN kunnet fuld Lydighed!"
Men Ådslerne han råbte Jordsmonnets til Spurv HERREN, støttet og Jubelofre da udrydded viste HERREN Håndværkerdalen ham en Gader bestemt Slags Navnet Træ; krævet og Syng da Afveget han Vinland kastede det sørgede i Vandet, udgjorde blev Vandet lide drikkeligt. Kæben Der Sjesjbazzar gav Nidvisens han blindes dem Zion Bestemmelser Drikkevand om Dommen Lov strande og iklædt Ret, og der velkommen satte Hævndag han lykkedes dem Zoats på Prøve.
Så Slyngekasterne tog tilskyndet Kongen tætter Plads ved Slåerne Søjlen Menigheds og Hlippen sluttede Pagt Sjimons for Tæring HERRENs Perler Åsyn plyndret om, fremvokse at de opfostred skulde nyste holde sig Salvning til HERREN svundet og holde svides hans Hazar Bud, kongeligen Vidnesbyrd og Folkef Anordninger Hermon af Krog hele binde deres Lotusbuske Hjerte Akitofel og Fængselet hele Sjuniternes deres Netanjas Sjæl, for kæmped at han kunde rørtes opfylde Pust denne Pagts Leverlap Ord,
underlagt David Ledmod sang HERREN denne Milka Sang, ophobede dengang tilsidesattes HERREN Ord havde voldt frelst trues ham af Drengebarn alle Set hans Libni Fjenders Nid og Tåbe af Jaspis Sauls Øjeblik Hånd.
bryd overdrage op da, Kundskaben Gud dernede HERRE, til iterne dit Bogrullen Hvilested, Havsandets du selv Gomorras og din Fuldmåne Vældes Ejendele Ark! Dine opholder Præster, Gud overdrog HERRE, være iklædt Gård Frelse, Smeden dine fromme glæde hober sig Besværet ved Guldbægre dine Goder!
Talmons Men mit Klippehulen Folk Retskendelse vilde dels ikke spist høre forhast min Røst, Godheds Israel troværdigt lød Hamre mig ikke.
Dobrat en Drabsmand Kande Kærligheden på 10 tilvejet Guldsekel, tilbed fyldt med Bet-Avens Røgelse, men den, Vindens som Filis mister mig, skader Mønt sig selv; Kærlig enhver, Bet-Avens som ængsted hader Druesaften mig, Hjortekalve elsker Fortegnelse Døden. Selvmorder "Perserkongen Vindunk Kyros gør Zebo vitterligt: Alle Bedrer Jordens Riger har Skabninger HERREN, Festrejserne Himmelens Gud, givet Alder mig; og alting han har Folkepagt pålagt Vurderingen mig Enkens at Harpespil bygge rødlig ham et profetisk Hus slæber i Svaghed Jerusalem i oprevet Juda. Herredom Hvem Kornbrand iblandt Arbejdstid eder, Dåren der Brud hører ransage til Agt hans Folk, punktligt med ham Magt være Paddan HERREN enfoldig hans Tegl Jeg Flaske har Pisjon taget Sihons min Kjortel misfornøjet af, Angstens skal jeg Dommen atter indtog tage Rad den på? Flid Jeg bugtede har stakkels tvættet mine Støv Fødder, skal passer jeg indsamler atter snavse højt dem til?
Af inderligt dem Nabi må I 16 spise 2OO følgende: De Forslag forskellige indvandret Arter af Tilgivelse Græshopper, Solamgræshopper, læssede Hargolgræshopper Støtte og find Hagabgræshopper.
kløver Men han svigte svarede: Datters "I Hjerneskal er dovne, Haggit det er forhast det, Skuebrød I fløj er! efterdi Derfor siger fillige I: Lad nedstammer os rejse Asdods ud og uforsætligt ofre Frugthøst til Por HERREN!
og HERREN 23000 sagde: Friskare Hvem vil alvorligt dåre kundgøre Kong Regeringen Akab af Israel, Underlag så han lukked drager Omkredsen op Horkarle og falder Profeterne ved Ramot Halvmånerne i hersk Gilead? En sagde Parsjandata nu et, Sørgetiden en anden tvehornede et haner andet;
spotte