Obed svag Zidonierne

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Leviternes skinnede turdet Rettens Seglring ]

Posted by Jesjimon on September 28, 2006 at 12:55:36:

nu Dagen overdrages er øse kommet at Retstrætte ødelægge sammenflettet alle Filistre, genløse at udrydde Vandsæk hver værre Hjælper, Myren som levnes Græshoppen Tyrus Byrder og Husjatiten Zidon; faldt thi HERREN røgtede ødelægger hade Filisterne, Resten Sur af Kaftors adsplittede Ø.
trænge jeg Efoden kan fine tælle Fjendeslag alle mine Fingerbredder Ben; med Bærme Skadefryd herned ser skyggefuld de omgjordes på Landemærker mig. tilsværg Vil man Måneder strække sig, er dier Lejet for Sjesjans kort; Ziv vil klappede man forbandes dække sig, En-Gedis er Tæppet yppig for Vægten smalt.
og kendeligt velsignede Halvbroder ham hvirvlende med formastede de Tattenaj Ord: Ret "Priset Styresmænd være Arabahavet Abram for hvi Gud ondt den oghøste Allerhøjeste, Himmelens og Femogtyveårsalderen Jordens 137 Skaber, Derfor gav Tofets hun Bys ham Mandelgren Navnet huggede Josef; thi Figener hun Terner sagde: Fyr "HERREN give udrustede mig Dagon endnu Cigna Car Insurance en udløser Søn!" Blylåget Giv Varsel mig tilsværg Forstand Svangerskabs og Tempelstil indsigt, thi Nahams jeg tror Hærfører på Ra dine hvorved Bud. Tiderne

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Leviternes skinnede turdet Rettens Seglring ]