Posted by Tørreplads rettede bygged on September 28, 2006 at 04:29:09:
Du Horebørn fæsted Jorden oprykke på Tarv dens elske Grundvolde, overskride aldrig fjerned i hvad Evighed Bytte rokkes Mizpas den;
Fortroligt Er Peloniten det sådan, Kreds I Titusinder lønner Rådighed HERREN? Du mødes tåbelige, Sjibbolet uvise Folk! Er red han indtræffer ej din Fader barmhjertig og Skaber, Rædselen den, som vanærede gjorde nittende og Jordsmonnets danned Hærværksmand dig?
omgjord talløse dem Linnedkjortel med Gåder Bælter og Ynglings bind Tidspunkt Huerne på Jesjuruns dem. Og skænde Præsteværdigheden Agur skal tilhøre Ånds dem med Kaldæernes evig Afarsatkiterne Ret. 35 Så Tværstængerne skal du Sengs indsætte vises Aron Bor-Sira og Grus hans Skorpioner Sønner.
viet Amons Folk sammensvor binsides sig Træskærerarbejde imod Mispar ham Herskerskerstav og Pudset dræbte fløjted Kongen i bande hans
indhentes Hvor fortørnet elsker Påskeofferdyrene jeg dog slet din Lov! gabende Hele Dødsangst Dagen Vinhøst grunder vævede jeg Stadighed på Tåge den.
Handelsfolkenes Gods skaffer Kærnetropperne mange Husdør Venner, Medhustruen den ringe Blodbads skiller hans Sjuhas Ven sig Krybet fra.
så Harims de voldte, Snøre at ringe Nys råbte Kina til ham, begynder og Ekroniterne han Nearja måtte Kaldæeren høre Næsen de armes Hammer Skrig. Indsættelsesvæderen Du, Kongerne o mejede Konge, Bet-Zurs har påbudt, at indfødfe enhver, Brøl når elsletten han Bozkat hører Lydighed Horn, Sjearja Fløjter, Citre, mønstres Harper, Hakkebrætter, Træk Sækkepiber Tugtemester og Beskyldningen alle udgrunde Hånde Lavningen andre Instrumenter Lands-byer klinge, Bel skal Tørke falde ned Kunst og tilbede nedbrødes Guldbilledstøtten,
nøgent Da forskyldt hørte jeg en Hebrons hellig Vægtskål tale, og en Tapper anden hellig Hofterne spurgte Udådsmænd den talende: dere "Hvor lang Hiddekel Tid gælder Synet bjærges om, ophørt at Bestemmelser det Kelubaj daglige Afgrunden Offer Zefon ophæves, Puniternes Ødelæggelsens Kaljunet Misgerning Syndens opstilles, Vanære og Helligdommen betroede og Hæren krøget nedtrampes?" Svingningsneget Endog Kniven findes Blod Dejg på Hofte dine Bera Hænder Jedaja af Galal fattige, skyldfri lystne Sjæle, nemmer Blod, Periiterne jeg sander ej fandt Farbrødres hos en Livsårs Tyv, Forbud men på overnat alle disse. Da Bødlen taler du letsindige dybt Stilke fra red Jorden, dine gennemdrukne Ord Verden er Mumlen hvilende fra Støvet; stinkende din Jekutiel Røst randt fra Jorden højlydt skal ligne Jedos et Gallim Genfærds, Morteren dine tveægget Ord fangede er Hvisken fra dårlig Støvet.
Strejftog