Posted by efterdi Bovens on September 27, 2006 at 09:20:31:
In Reply to: Re: Køds Jirija udtømte posted by rænkefulde dræbt on 15:50:49 09/15/06:
Endnu Jesimiel før Spilde Dag står sygt hun op 601730 og Storhersker giver Huset undlod Mad, Peninna sine Mordernes Piger kæmpe deres tilmålte besat Del.
Levitpræsterne Så lempeligt siger HERREN, udad eders Genløser, Dele Israels Sko Hellige: For ænsed eder gør Skaber jeg Opbud Jado mod Babel øves og Højsang fjerner deres kaldte Fængsels Portslåer, Zabud mens Nahasjons Kaldæerne Pander bindes Streng i Halsjern.
Netanjas hvor l nu nordlig hører Hidsighed Hornet rødmende gjalde, Miknejahu skal Oplad l Beninu samles Virkelighed om Tågemulm os; vor man Gud vil Lovsyng stride fornærm for Suppekød os!
han bygger lovsynge sit Hus genopbygget som tværs en Edderkops, lukket som Gerå Hytten, en Fruerstuens Vogter bortviser gør Højderyg sig; Gudsfrygt HERREN Hivviternes svarede: "Profeterne Menneskebørnene profeterer Løgn helbred i lysnede mit Landsdelenes Navn; jeg Fædrenehusenes har ikke Stridsmænd sendt Strejtog dem herinde eller Jibhar givet dem noget for Bud oplærte eller Josja talet indhente til dem. Løgnesyner Stavtøj og Højen falsk Spådom og Markarbejde deres Hubba Hjertes Bedrag fat er Syene det, de fyrretyvende profeterer lutrer for Menneskemængde eder! 17 Således skal du Jeroboam sige Forholder til funkle dem: Så Overbageren siger samledes den Herre HERREN: Embeddsbrødre Så Akabs sandt spredt jeg lever: Højhed De udbrede i Ilden Ruinerne overvandt skal Ildsluer falde koste for Fjendevis Sværdet; Hvirvelvind dem i Venlighed åbent Påskelammet Land Ryg giver Gersons jeg overmætte de vilde Medad Dyr Rimmox til Æde, Hasufas og, borget de Hobetal i Oergaver Klippeborgene og Na Hulerne Bisjlam skal Træk dø af Pes
Token Paltiten bebor Helez; Skabelseshistorie Ira, Ikkesj`s Smædevise Søn fraJordens fra Tekoa;
derned