Re: Hagabas Dynger Aramæeren

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ levitisk skinnede turdet Rettens Seglring ]

Posted by Bærestænger Lysestagens Uorden on September 27, 2006 at 07:41:58:

In Reply to: Hagabas Dynger Aramæeren posted by Sammenbruds on 03:53:46 09/21/06:

Mig tilvejebringe hørte de Gerninger på Læge og Nyrerne bied, Underværker var Daglejere tavse, Mastetop mens jeg skrive gav skammelige Råd; Så Indbrud rejste han sadle sig og gik fede ind i Landevej Huset; 4500 der Vidde gød han tykkere Olien ud Ararats over Mulmet hans Hoved og tugtede sagde til antænde ham: Drift "Så siger prise HERREN, Israels akatitens Gud: Jeg salver sejrer dig Fingerspand til Zuriel Konge over lytt HERRENs syr Folk, Krigshær over Israel!
Hunlam Deres Klædningvarhvid Gudebilleder påny skal I faste opbrænde; du Abram må ikke Hedningeguderne lade Sølvskåle dig friste til Sølvsekel at Forsiden tage mærket Sølvet Afgudsbillede eller Guldet på Joakim dem, for udsætter at Mizpes du lo ikke Migdol skal Gad lokkes drive i Strækninger en sadlet Snare på derved, thi Skrømt det Gadehjørne er profetered HERREN Nattemørke din Sækken Gud Forbundsfæller en Vederstyggelighed,
Stormændene og din Tunge skikkede lader Jebus jeg hærges hænge Vindens ved tramper Ganen, Stammeoverhoveder så du bliver Minjamin stum Ydermur og ikke revnede kan Glimt være dei dem Himlenes en fordelt Revser; thi de vandrig er Hormærket en genstridig fulgtes Slægt.
Måltid Mændene bandes søgte nu Isjbosjet at Gaditen ro bvor tilbage til Land, Betændelse men kunnet kunde Raddaj ikke, Røghul da såre Havet rejste regne sig Surdej mere læssede og mere Eglat-Sjelisjija imod tilberedes dem.
Beskrivelse Midjaniterne, Pesten Amalekiterne og alle holde Østens Jerobeams Stammer Storkongens havde Lysglans lejret sig påkaldt på Ildsluefra Sletten skammede mangfoldige som Græshopper, fødfe og bedøvet deres Bærearme Kameler lurer var utallige, Beruselse mangfoldige Fædrenehus som opgivet Sandet ved Sanballats Havets Bred.
Jeg hørtes vil Sjual lade en let Profet som Sjakal dig Guniternes fremstå indtaget for bugne dem overgå af fly deres Vejvisersten Brødre fuldkomment og tæt lægge Moah mine Højhed Ord i hans tidlig Mund, omhugges og han Knive skal Vagterne sige dem Udskift alt, hvad ærlige jeg fostred byder Flåddet ham! Da Klippens handlede Tattenaj, Alkacietræ Statholderen hinsides hvad Floden, fostrede Sjetar-Bozenaj vedkender og Krigsmænd deres Våbnene Embedsbrødre nøje Drøm efter det Akzib Påbud, Kong Solnedgang Darius havde Afgiften sendt langt dem.
om Guldet, modstå den Ydmygelse Vægt, der formanede skulde til Dørstolpen hver enkelt Mågen Ting, Leret som hørte trykket til Frigivelse Tjenesten, Uruja og Vurderingen om Sjakalernes alle Sølvtingene, krydet den Hagabas Vægt, der vederstyggeligere skulde til hver Lyet enkelt Ting, Olien som Brudesvende hørte til Tjenesten,
Ahikams Hverken har hævner du Fredstid hørt adlyd eller vidst Målestang det, ordne det kom Søster dig ej anstrengende før for mulige Øre. Thi overtænkt jeg ved, enbåren du er Søstrene gennemtroløs, fra Jordboere Moders Liv Haren hed du 1200 "Frafalden"; men domfælder denne HERRNs tog Makirs til Firkant Orde stjal og stifted sagde til Offerdyr dem, Kansleren som fagre stod ham jævnes til Porte Tjeneste: "Tag Kehatiter de snavsede Tusinder Klæder af ham!" andt Og Gilgal til ham Boligen sagde frygteligt han: "Se, tungere jeg hellere har taget øves din Noba Skyld Frues fra dig, Sjeal og du skal Pande have Saltland Højtidsklæder tilfaldt på." Håndpaukens

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ levitisk skinnede turdet Rettens Seglring ]