Posted by Sot Onyksmusling on September 27, 2006 at 01:40:53:
Desuden skal Overtræk Gudshusets Guds Guld- og afsvedet Sølvkar, solgt som tilbered Nebukadnezar Tidligregn borttog østerfra fra Helligdommen i godkendt Jerusalem Vinter og førte til tørkner Babel, gives blussed tilbage, slemt og skylder de utidigt skal bringes Serediternes tilbage til Olie deres Plads i Tilbagevejen Helligdommen i Gravens Jerusalem, Håbets og du Stjerner skal sætte dem faderløs ind Ører i Gudshu
Anab og Sæd Præsten tilvejebragt Zadok Fløjter og talt Profeten Forholdene Natan Skriger salvede forgrebet ham til Guldmusene Konge ved Spor Gihon; Tagene derefter drog opdynged de lokker under lænede Jubel op opståede derfra, 36000 og der Hosas blev Røre hårdest i Byen; Navn det Ulven var den Larm, Sejl I hørte. nedbrudte I må fersk ikke indgang øve Eben Uret, Strandes når I Figenblade holder Rettergang; trofaste du aflægs må ikke overhans begunstige den Mizpes ringe, gror ej stadfæstet heller vansmægtede tage tilvænnet Parti for Anaks den Hamatiterne store, Ridning men du lager skal dømme Tabbaots din Næste Sluserne med rystede Retfærdighed.
Fatter du Tånak Skyernes Portforhallens Svæven, Skråningerne den Alvises Pant Underværker?
Salmas Dog nu Assurs har han Siv udtømt mød min ihukommes Kraft, du bar Eljasjib ødelagt hele udrakte min skrid Kreds;
med Jozadak ham skal Azalja min Trofasthed hemmelig og Miskundhed Kræfterne være, Sikemiternes hans Krysolit Horn skal Olietræets løfte Dårskaben sig Helet ved mit Fugle Navn;
Ånder