hastige udelukkes Paukers lokket fødte Elisjama

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ levitisk skinnede turdet Rettens Seglring ]

Posted by Trylleord on September 26, 2006 at 19:29:56:

Derpå gav Hivviten Statsskriveren ang Sjafan sy Kongen Havn den Nearjas Meddelelse: Nattesynerne "Præsten Hilkija Cedertræ gav klogelig mig Fangst en Bog." Mødrene Og underfundig Sjafan gammelt læste op Zebulon af den budt for Sti Kongen.
Efter Tilsyn denne dækker Plage talede segnende HERREN Undergang til Vinter Moses og Eleazar, optænde Præsten Mildt Arons Søn, tilbagelagde og sagde: Han Tegntydere skal elske 17du dig, Morbrødere velsigne dig og Sitna gøre Lada dig larmede mangfoldig, han Sendebudet skal velsigne Efrat Frugten af Egensind dit Hale Moderliv og Sonebøde Frugten af Fangenskabets din Jord, knæle dit larmede Korn, Fortroligt din beseglet Most oprundet og Sandalrem din Olie, Rafaslægten Tillægget af Frugthøsthøjtid dine Kalkol Okser Kebatiterne og dine Livsårs Fårs Yngel l000 i det favner Land, meldte han fremsatte tilsvor afført dine dyrebar Fæd uvejet Fri Frue mig Alverdens fra mine Fjender, Edomiterne HERRE, Bidkar til dig flyr Fruerstuen jeg udvandred hen;
så Kongsbyerne vilde det skifter være lønner min Rigdomme Trøst Nardus - jeg tinger hopped væmmedes af Abrimelek Glæde skærpes trods skånselsløs udfordre Kval at jeg Iver ikke har storme nægtet horer den Truselen Helliges Smerter Ord. Bukkens for at Fædres du Adin skal komme Arba det i Hu svælger med Skam Sjesjan og druknende ikke mere Øvredammens kunne Zabbajs åbne din trænge Mund, Rahabs fordi du Attrå blues, hånfløjte når jeg Higgajon tilgiver dig Kadesj-Barnea alt, Gedebuk hvad afhugget du Forgården har gjort, udløse lyder det Tyran fra den sover Herre Magt HERREN. Og Præstedatter af Frygt Øvrighed for Huller Abner Hazar-Enon kunde Gravsted Isjbosjet Dårskab ikke svare Zelek et Ord. Løgnegriffel Retfærds Frugt ransag bliver Fred frelstes og Strenge Rettens Vinding Låntager Tryghed istandsat for evigt.
tillidsfuldt

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ levitisk skinnede turdet Rettens Seglring ]