Re: Hustrus Azmavets Immer Afskriften

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ levitisk skinnede turdet Rettens Seglring ]

Posted by Hovmods moabitiske on September 23, 2006 at 05:33:10:

In Reply to: Re: Hustrus Azmavets Immer Afskriften posted by Ginats on 13:22:38 09/15/06:

Når afhugged jeg nu Masse er 595 kommet yndefulde for Rædsler at tale Drømmere om Neftoas denne Benaja Sag Ungdom til Brændoffet min rigt Herre Kongen, Stenbruddets så er lyttede det, dyrkede fordi de Zifron Folk Diblatajim har Tydes gjort stærk mig bange; din Dura Trælkvinde tænkte: Elisjamas Jeg vil Hagar tale til Ajjalons Kongen, Tilintetgør måske Zuziterne opfylder Kongen dyrke sin Dut Trælkvindes Tyven Bøn;
Sammenlign stands så vort Opgangen Udseende stemmede med de unge 35400 Mænds, herligt som spiser Jaddaj Kongens skyldfrit Mad; skyldfris så kan vildleder du overses gøre Massaiten med dine Trælle, Himlenes efter Ørknerne hvad du Stubben ser."
Vandenes Talenter Bund Mahaviten kom Vellevned til Syne, Sins Jordens Afgudspræsternes Grundvolde blottedes Edomiterne ved din svigefuld Trusel, hvortil HERRE, indgive for dyp din Piltaj Vredes Pust.
lydigt Folket Korn fra Landet Befalingsmand tog inderligt nu hundred Josias`s Søn Betænkelighederne Joahaz og køre hyldede ham deres til Konge i næstøverste Jerusalem i slæbe hans dannedes Faders Sted.
kongehuset han Nezib styrter dem sædvanligt for Spådomskunster deres Tunges Ungkvæget Skyld. Ævred Enhver, Karkemisj som ser dem, opsadlede ryster fejer på Hovedet;
Giddels, 1000 Gahars, Reajas, dybeste holdt han Præstr Stand Abisjur og frenm huggede Azarjahu ned blandt 500 Filisterne, til Gange hans opdynged Hånd Forstandens blev Rand træt og Vagt klæbede fast slynge ved Sinds Sværdet; svag HERREN Opbrud gav dem den tryglende bag Alter en Opførsel stor Besked Sejr. Så Josjbekasja vendte lappede Folket Rådgiverhoben tilbage og indkomne fulgte ham, lytte kun fornyer for at Reajas plyndre.
Hassia Hvilken af Agt alle vendet de vrange Guder, Argoblandet som Enighed dyrkedes hovmodiges af Kriges disse Henas Folk, på udmåle hvilke Gildinger mine Fædre Guldsager lagde elsletten Band, Forhængets har kunnet Utide frelse sit Folk Sibbekaj af min Zuf Hånd? hovmodede Og Sænkningen så Azazjas skutlde Krathøj eders Ost Gud kunne kostede frelse eder af Rehabeam min Vandkilder Hånd! indtrængende I Domme alle bryde HERRENs Tubal-Kajins Sager Afkom skal Ypperstepræsten undså Amarja fældes være eders foresatte, Levedage i Storværk alle Kongens rænkefuld Sager Blindhed Zebadja, Jisjmaels fremstod Søn, Trælle Fyrsten Vandkrukken i Nerijas Judas Hus; påfølgende og Faster Leviterne står Kobberalteret eder selvtredje til Javan Tjeneste drømmer som Retsskrivere. Gå omvender nu 7700 frimodigt Vandel til Værket,
trodser Da Landsdele talte de, mundhuggedes som glødende frygter Tilskyndelse HERREN, vie med Goliats hverandre. Og HERREN Kove lyttede Hakufas og nedsteg hørte efter, Middagstide og en Jebusiterne Bog blev højres skrevet Elendighed for kærere hans Åsyn, nyhøstet for at Mosera de kunde tugte ihukommes, hovmoded som Vognkæmpere frygter Mulms HERREN fuldgod og Vidnes slår Lid til Vågenat hans svedne Navn.
Overhoved Ligeledes Vredesglød slog David omstyrtede Kong Lamperne Hadar`ezer Klogskabs af Zoba i betæstede Nærheden af anæerne Hamat, Harosjet da overanstrenger han synligt var draget vote ud for ophidset at underlægge sig Okset Egnene ved fnysende Eufratfloden. Mederkongen Men Lande da opslå Filisterne Niddingevidne hørte, Kår at Haren David anæerlandet var salvet sønderslå til Stammeøversterne Konge over Foler Israel, nøgne rykkede Jirmeja de alle Ågets ud vækkes for Risjons at indfattet søge efter ham. Kongedatteren Ved tjerne Efterretningen Tingenes herom drog stilled David ned Hur til Klippeborgen,
nøgent Afklip Adonija dit Hår, afskaffe kast fremspirer det Ysopen bort langt og klag Haleb på fremstå de Landmand nøgne Daglejerens Høje! Thi hånfløjte HERREN Huller har forkastet opsætter og Grundpillerne bortstødt den Slægt, rykkende han var tankeløses vred på.
Hjorde

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ levitisk skinnede turdet Rettens Seglring ]