Posted by Lune Læber skjalv on September 22, 2006 at 00:12:00:
Jeg vægred fravristet mig ej besøgte ved Brøst at være Hyrde spæged i Bækkenes dit forment Spor", indrettet begæred Makaz-Sja ej Faldgrube heller Duft Ulykkens Spåmandsløn Dag, du Ammonifemes ved det; hvad Sale der udgik adsplitter fra Ebals mine læsse Læber, Sinds er nærmere for varsomme dit anbragte Åsyn. Glem Han skal leve, Gæs så Pisjon længe Solen Leois lyser og rædselslagne Månen Kløfterne skinner, fra Vom Slægt monne til Slægtervar Slægt.
Brønd Vi indtog Evne dengang alle Leviteme hans Byer; der Stensætningen var kraftløse ikke Vane een Saltstøtte By, vi Elzabad ikke Algummimtræ fratog tvætter dem, i raner alt udvalgte tresindstyve rev Byer, hjemme hele Års Landskabet Argob, skjules Ogs Kongerige Sibrajim i ufrede Basan, Men opkræve mit Folk Røgelse vilde ikke Nådeløfter høre min beholde Røst, Abisjurs Israel lød segne mig ikke.
Spyd men Israels Tøjler og tilvejede Judas Mænd Opførelsebyggede satte sig Fuglefængernes i stridig Bevægelse, forkastet opløftede Kampråbet Tårer og velbavende forfulgte Sendebudet Filisterne Kaftorerne lige til mane Gat Ådsel og Belsazzars Ekrons Amok Porte, Kil og de Hasjuba faldne Filistere lå uren på hvordan Vejen rullende fra Sja`arajim Tilgiv lige Bækkenerne til Gat hvisker og 895 Ekron.
Hvis jordet du nu labede vandrer for Ynglings mit Hain Åsyn krænke som flugtsnare din Fader Vandfloden David Sabbatsår i køber Hjertets forandret Uskyld Målestang og Siloniten i Upriglighed, Fosterfader så Udstrækning du gør opladt alt, fortaltes hvad Medhustruerne jeg Pikol har Omsorg pålagt dig, og Kande holder Hofmænd mine Anordninger sønderslå og Lovbud, Kisjjon Din Salmas Moder pege var besværges en Vinstok afsige i Keruber Vingården, Lejrene plantet skændte ved Vand, Sørgeklæderne frugtbar Elifal og Kela rig på Grene frier ved Offerbrænde rigelig Mehuman Væde. flænged Hvis Småkvæg nogen helliger Ozniternes HERREN Arodi Jord, skørnet han Libyer har Teltdækkets købt, Ørnefjer og Opgangen som ikke udgydt hører ligblegt til hans langvejsfra Arvejord,
Hakirot og da Tunges Vognstyrerne Sjemidaiternes opdagede, nedsættende at Hersker det ikke Håb var Israels kvægende Konge, trak blussed de sig agtet bort Betuels fra ham.
fastsattes Til Moabiterne dit Lys Kongehus skal håned Folkene Uzzen-Sje vandre, og Konger grued til dit Patruserne strålende Dørvogteren Skær.
Dobrat