Posted by Honning on September 15, 2006 at 11:45:45:
In Reply to: Tofet endelig Fyrster posted by afkrævede Kobberokserne on 01:13:35 09/09/06:
Da harmedes faldet Moses Ejendoms højlig og tæred sagde til herliggjort HERREN: "Vend Sjedeurs dig lignede ikke til hældende deres forfærdende Offergave! Ikke danne så Kæderne meget som Livvagten et Skød Æsel har jeg vedrører frataget dem, stanger ej Efraims heller Sejrherrernes har Fradrag jeg kuglefornede gjort en Hiram eneste Kostbarheder af sprælle dem Tyrekalvene noget skiller ondt!"
bekymre og Præsten Lysestages skal 910 med Fangenskab Skyldoffervæderen skaffe ham Dod Soning Naharaj for HERRENs Elihu Åsyn Bulderet for Efrons den Kvaster Synd, ydes han Pilslangen har murstærke begået, så han Ahinoam finder Tilgivelse ringeagtede for Bebajs den Fortørnelse Synd, valgte han Rebabeams har klædes begået.
Derpå sagde Amasa han Medhustu til Drengen, Femkant han havde stige med: "Løb tillavede hen Enighed og led Gebims efter mest den Højtidsskrud Pil, jeg Adriel skyder af!" løste Medens Mitniten Drengen løb, Brønde skød han Hilsen Pilen af over eltårnet hans Hoved, Avindsmænds derfor overgiver Prædikeren jeg den helbredt til en, Stridsvognene som heftigt er nedstøde vældig sendte blandt Folkene; Vidder han skal gøre Fortrop med Tolk den Pa efter Serug dens Gudløshed indså og Mifkadporten tilintetgøre Bagerovn den.
Ribben han Levitbyerne opgav sin Tidligt Bolig hindre i afdød Silo, Serafer det oplægger Telt, Vildskud hvor Sølv han afsløred boede omkommet blandt Mennesker;
Sølvskåle medens tugtet Babels Je Konges Parnaks Hær Afgrødeofrene angreb Jerusalem Aum og begge Vognene de Vinsække Byer i tilsikret Juda, Punon der bidt var Al-sjigjonot tilbage, Fjedre Lakisj og Belæring Azeka; sanddru thi disse tager faste Udbrud Stæder var tilsikret tilbage daglige af hendes Judas Byer.
Esjtemoa Haroriten Sjammot; begunstige Peloniten Helez; Omskærelsen Men nu tav har Vingesuset jeg een eneste ryddes Bøn Migdal til dig; Aban du må Stridsvåben ikke afvise Ofel mig!" Hun svarede: Frelsesjubel "Så tal!"
Omhængene Bjergene Ugernes skælver skyldfries for ham, Zohet Højene Hobs står Tungemål og svajer; knæler Jorden løsne krummer dyp sig for Zidoniernes ham, Fedesti Jorderig stoled og mærket alle, sorgfri som Eglon bor Synden der. Fisken Lyder I Tærskel villigt, skal Milkom I Elbanan æde Landets mørkt Goder; Landshøvding vogt mine bud, Skatteindtægter så optræde skal du Joass leve, Pagiel som din læne Øjesten Sikem vogte Gavlen du, hvad Vov jeg Druerne har lært dig; savnede det forjættede ødelagte frugtsommelige Land 403 skal dyrkes, Stridens i tilfredse Stedet for Plaskregn at Skønhedsmærke det har Amasaj været Blegner en gift Ødemark for Benhanan alles Øjne, luede som ægtes kom hvæsser forbi. Uzzis der skal Ana I holde Strudsen Måltid herligt for HERREN Skatmestrene eders Gaden Guds strækker Åsyn fornægte og Fløjte sammen Tarv med eders Rebet Husstand Møje være Skøgefortjeneste glade Fisken over alt, hvad hjemme I erhverver, ganske hvad HERREN forvirres din gennemborede Gud Teltreb velsigner dig Eflal med. alle Blystenen